Runda 3: Skarby Mechanicum
Potężna
eksplozja na granicy Manufaktoriów i Habitatu wstrząsnęła
okolicą. Resztki dumnych budnynków mechanikum zapadły się w
sobie, kiedy zapomniany uszkodzony servitor w końcu odblokował
zawieszony program.
01000011 01100101
01101100 00100000 01101111 01110011 01101001 11000100 10000101
01100111 01101110 01101001 11000100 10011001 01110100 01111001
00101110 00100000 01000100 01100101 01110100 01101111 01101110
01100001 01100011 01101010 01100001 00101110
Impulsy z żywych
ludzkich tkanek sięgnęły maszynerii, w którą to kiedyś było
człowiekiem zostało wkomponowane. Sygnał dotarł do zapalnika,
który w końcu spełnił rolę dla której Kapłani Maszyny
przygotowywali w swoich świętych Kuźniach. Rozpoczął reakcję
łańcuchową. Plan, który powstał przed tysiącleciami w
skomplikowanym umyśle zapomnianego adepta został po raz kolejny
zrealizowany w kolejnej z niezliczonych wojen. Bomba orbitalna
eksplodowała. Po ruinach pośród, których czekała, aż servitor
przekaże zaprogramowane polecenie, nie było śladu. Wybuch odsłonił
zakopane skarby Mechanicum, skryte dotąd w dolnych poziomach
budowli.
* * *

Tym
razem gramy scenariusz wieloosobowy Grab the Cache dostępny
na stronie Warhammer Community. Nie ma akcji i wyboru
terytoriów, okazja jest zbyt atrakcyjna by ktokolwiek ją
przepuścił. Na Subplot rzucamy normalnie z podręcznikowej
tabeli stosując instrukcje ze scenariusza. Starcia toczyć się będą
w dwóch rejonach tej tymczasowej lokacji. Tak więc będą dwie
grupy cztero- i trzyosobowa. Nikt nie pauzuje.
Bitwa
1:
Straż
Dynastii Nihilakh
GB
Anthrax
GZ
Manegram
„Niedobitki”
Zygfryda
Bitwa
2:
Niebieskie
Kozaki
Maska
Szlochającego Świtu
Kult
Gwiezdnego Dziecka
Runda kończy się planowo 21 lipca.
Komentarze
Prześlij komentarz