Runda 1: Rozpoznanie bojem!

Do częściowo zawalonej ściany przywarło kilka sylwetek. Kamienie rozprysły się pod uderzeniem pocisków. Krzyki i huk wystrzałów broni ręcznej przerwał ciszę w zniszczonym habitacie. Na szczycie tego co zostało z niegdyś sięgającej chmur iglicy mignął rozbłysk. Ktoś osunął się z ostatniego wciąż wiszącego balkonu bazyliki. Ciało głucho uderzyło o zmęczoną wojną ziemię. Do ruin Irkalli wróciło życie. Wraz z nim wróciła śmierć.


W pierwszej rundzie wszyscy muszą odnaleźć się w nowej rzeczywistości. Wyjątkowo gracze nie mogą tym razem sami zdeklarować Akcji i Lokacji. Zamiast tego wszyscy automatycznie ustawieni są konfiguracji Akcja: Rozpoznanie, Lokacja: Habitat.

Co oznacza, że wszystkie oddziały przebywają w tej samej lokacji i czekają nas 3 bitwy oraz 1 pauzujący.

Pary wyglądają następująco:

Potyczka 1

Deathskulz Comrades (Orks - Deathskulz) vs Sigfrieds Survivors (Astra Millitarum – Steel Legion)

Scenariusz: Kill Team Fight

Potyczka 2

Masque of the Weeping Dawn (Harlequines) vs Cult of Starchildren (Genestealer Cults)

Scenariusz: Kill Team Fight

Potyczka 3

Scout Group Manegram (Space Wolves) vs Nihilakh Dynasty Crownworld Guard (Nekrons)

Scenariusz: Kill Team Fight

PAUZA:

Anthrax (Chaos) Efekt: +1 Promethium.

Runda trwa do: 19 czerwca 2017!

Komentarze